10 februari monte verde - Reisverslag uit San José, Costa Rica van theopetra - WaarBenJij.nu 10 februari monte verde - Reisverslag uit San José, Costa Rica van theopetra - WaarBenJij.nu

10 februari monte verde

10 Februari 2013 | Costa Rica, San José

Hallo allemaal
Wij vragen ons

We zijn gisteren in LaFortuna aangekomen. Het was maar 124km maar we hebben er wel zowat de hele dag over gedaan. Er waren wel sgenoeg stops onderweghoor en als je iets moois zag dan riepen stop!!! En konden we fotos maken. Zo ook bij de koffieplantage . Even later zaken we een koffiekoffiecooperatie waar een man met een grote vijzel de vliesjes van koffie aan het stampen was. Zweten voor hem.
Overmoedig als we waren hebben we ons opgegeven voor de canopytour.
Dit is met een tuigjeom en een helm op langs kabels zwevenboven de bomen van het nevelwoud. Fantastich... Theo zag het wel even niet zotten maar kon met de taxi dat was met een helper mee. Zo zijn we 17 keer naar een ander platform gevlogen en als klap op de vuurpijl konden we nog een tarzanswing maken ja ook dit hebben wr gedaan theo wou toch niet onder doen voor de dames en heeft bij nafet inzien ook gedaan tegen de amerikaanse dames die niet durfden moest hij toch eenbeetje opscheppen dit was the best i ever did. Hier zitten wr nu nog van bij te komen.
Wij vragen ons af wie dit allemaal leest. Zouden jullie een berichtje achtet willen laten?

• 11 Februari 2013 - 07:39

Anja:

Wat een avontuur weer zeg.
    Ik lees de mailtjes altijd. Veel plezier nog !!

• 11 Februari 2013 - 18:59

Hennie:

Hoi daredevils,

Wat een stoere verhalen, ik heb jullie verhalen allemaal gelezen maar ben wat later ingestapt. Ja als je kan sleeën met je kleindochter vergeet je wel eens wat.

Veel plezier nog.

• 12 Februari 2013 - 21:36

Jet En Peter:

He petra en Theo daar gunder..
    Nou nou dat gaat er weer gaaf aan toe! Ja zoiets moet je doen natuurlijk.
    Gelukkig dat er veel dames waren, heeft theo het ook kunnen beleven.
    Heb net een lange mail gestuurd over het thuisfront, hopelijk komt ie aan.
    Hier is alles oké.
    Geen carnaval gevierd.........worden een jaartje ouder..!
    tot gauw weer.
    Liefs van peter en Jet

• 12 Februari 2013 - 21:44

Jet:

O, nog even, is het nieuws al doorgedrongen tot in de jungle....de paus treed af!!
    Zomaar!
    Gelijk na de bekenmaking is gisteravond de bliksem ingeslagen in de St Pieter...echt waar.
    (was ik vergeten te vertellen)

• 12 Februari 2013 - 21:54

Erik:

Jullie amuzeren je goed dat hoor ik wel... wij zitten hier nog te bibberen rrrrrrrrrrr

• 14 Februari 2013 - 08:50

Marloes:

Ik lees het ook hoor pap en mam!

• 17 Februari 2013 - 17:36

Nel:

Hoi, ik moet alles nog lezen, ik kreeg vandaag van Anja door hoe ik
    jullie kon volgen. Ga er straks uitgebreid voor zitten. Ik wens jullie nog