kokende modderpotten 12 en 13 februari - Reisverslag uit San José, Costa Rica van theopetra - WaarBenJij.nu kokende modderpotten 12 en 13 februari - Reisverslag uit San José, Costa Rica van theopetra - WaarBenJij.nu

kokende modderpotten 12 en 13 februari

Door: theo en petra

13 Februari 2013 | Costa Rica, San José

Gisteren ,de 12e hebben we een wandeling gemaakt langs een vulcanisch gebied, we zagen borrelende modderpoelen, tempetatuur75-100 graden.
Het stonk enorm naar zwavel, verderop een kokende watemassa.
Het verhaal gaat dat er wel eens iemand is ingevallen en daar is niets meer van teruggevonden, daarna hebben we een pittige wandeling gemaakt door het bos en weer veel dieren gezien
Ter afsluiting een picknick en terug met de bus naar onze prachtige lodge
Vandaag,de 13e, zijn we naarde kust gegaan, hier blijven we drie nachten, het is hier bloedheet,35 graden op zijn minst, van een frisse duik in zee kan je ook niet echt spreken, het water is warm, een graad of 27/28.
Petra gaar morgen met de boot naar de dolfijnen, ik heb daar geen zin in,
jullie horen wel weer

• 14 Februari 2013 - 08:53

Marloes:

Pap, hoe kan je nou geen zin hebben om dolfijnen te kijken? Dat is juist geweldig !
    Veel plezier daar, leuk dat we zo goed op de hoogte worden gehouden, xxx vanuit het koude Holland

• 14 Februari 2013 - 23:14

Hennie:

Genoeg te beleven daar, hier heb ik een uur gedaan over Hoevelaken-Houten in de sneeuw, das andere koek.

Geniet nog maar even van de warmte.

Groetjes Hennie.