samara 14 februari - Reisverslag uit San José, Costa Rica van theopetra - WaarBenJij.nu samara 14 februari - Reisverslag uit San José, Costa Rica van theopetra - WaarBenJij.nu

samara 14 februari

Door: theo en petra

Blijf op de hoogte en volg

14 Februari 2013 | Costa Rica, San José

Vanochtend is petra de zee op geweest, daar werden dolfijnen, schildpadden en en walvis gespot.
tevens werden de vislijnen uitgegooid
Voorts werd er gesnorkeld.
Toen de vislijnen werden ingehaald, zaten er twee tonijnen aan, die in ons hotel gebaken werden en de hele groep er van kon eten
We hoefden alleen de groenten af te rekenen
Het is nog steeds bloedheet, 's nachts is het nog dik 20graden
morgen zijn we hier ook nog, er zijn geen uitstapjes gepland, er waren geen liefhebbers voor paardrijden

  • 14 Februari 2013 - 22:09

    Anja:

    Leuk zeg die dolfijnen. Heb je er niet mee gezwommen ?
    Ik kan me best voorstellen dat de mensen geen zin hebben in paardrijden. Veel te heet.
    Hier ligt nu sneeuw en het is spiegel glad.
    Gr. Anja

  • 17 Februari 2013 - 22:35

    Mariet:

    Hallo Petra en Theo,

    Ik lees jullie verslagjes ook, dat is leuk om te doen.
    Ik wou dat ik erbij was!!
    Ik wens jullie veel plezier samen, geniet ervan.

    Groetjes Mariet


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 28 Jan. 2013
Verslag gelezen: 251
Totaal aantal bezoekers 5789

Voorgaande reizen:

05 Februari 2013 - 26 Februari 2013

Rondreis door Costa Rica en een weekje New York

Landen bezocht: